
Per Aspera drauge su įmonės filialais Lietuvoje tiekia medicinos produktus, priemones, paslaugas, diagnostiką, gydymą bei inovantyvius sprendimus medicinai ir mokslui. Nuo 2006 m. dirbanti Per Aspera nuolat plečiasi ir ieško naujų partnerių Lietuvoje ir užsienyje.
Įmonės misija – teikti aukšto lygio medicininę konsultacinę pagalbą ir sertifikuotus medicinos produktus bei priemones, pateisinant kiekvieno klieno lūkesčius ir užtikrinant profesionalumą ir kokybę.
Įmonės vizija – gyvenimas, kuriame kiekvienas turi galimybę gauti geriausią įmanomą sveikatos priežiūrą ir sertifikuotus medicinos produktus bei priemones. Per Aspera turi išskirtines teises platinti virš 15 pasaulyje gerai žinomų medicinos gamintojų įrangą.
Per Aspera turi išskirtines teises platinti virš 15 pasaulyje gerai žinomų medicinos gamintojų įrangą.
UAB „Per Aspera“ įmonės sandara
Nuo 2021 m. Per Aspera inicijavo struktūrinius pokyčius ir įmonės plėtrą orientuodamasi į atskirų medicinos sričių stiprinimą, vystant joms dedikuotas filialus.

OST KLINIKA – specializuojasi teikdama plačios apimties paslaugas medicinos ir sveikatos priežiūros srityse.
Klinikos misija – teikti kokybišką medicininę ir konsultacinę pagalbą atitinkantį Lietuvos SAM ir LR teisės aktuose numatytą asmens sveikatos priežiūros įstaigų paslaugų standartams ir pacientų poreikiams; plėtoti privačios medicinos teikiamos asmens sveikatos paslaugas Lietuvoje; vykdyti Lietuvos valstybei, SAM, visuomenei, svarbius diagnostikos, gydymo, profilaktikos tyrimų metodus, siekiant pagerinti tyrimų efektyvumą bei sumažinti Lietuvos bendruomenės ligotumą ir mirtingumą.
Klinikos vizija – šiuolaikiška, patraukli pacientams ir darbuotojams asmens sveikatos paslaugas teikianti įstaiga, nuolat gerinanti teikiamų paslaugų kokybę ir prieinamumą.
Daugiau...
OSTMED – specializuojasi medicinos produktų srityje ir turi platų produktų spektrą medicinos įstaigoms. Įstaigos misija – teikti aukšto lygio ir sertifikuotus medicinos produktus, pateisinant kiekvieno klieno lūkesčius ir užtikrinant kokybišką ir patogią apsipirkimo patirtį.
Įmonės vizija – gyvenimas, kuriame kiekvienas turi galimybę gauti geriausią įmanomą sveikatos priežiūrą ir sertifikuotus medicinos produktus bei priemones.
Mūsų tikslas ir siekis yra ne tik būti Lietuvos rinkos lyderiu, bet ir veiksmingu bei patikimu tiekėju kitų Europos šalių gydytojams, teikiant jiems aukštos kokybės ir geros kainos medicinos produktus bei paslaugas. Įstaigos siūlomi produktai yra pagaminti taip, kad nuolat atitiktų aukštus kokybės ir eksploatacinių savybių standartus.
Kiekvienas mūsų produktas turi visus būtinus saugos ir kokybės sertifikatus. UAB „Per Aspera“ organizuoja bei užtikrina visų filialų optimalią veiklą ir garantuoja kokybišką paslaugų tiekimą.
Daugiau...

Komanda
Per Aspera stiprybė ir vertybė. Per daugiau nei 18 metų nuolatinės plėtros ir augimo metus subūrėme patyrusių ir kvalifikuotų specialistų komanda, kartu tobulėjame ir siekiame naujų ambicingų tikslų tiek medicinos tiek mokslo srityse.
Mūsų darbuotojai palaiko ryšius su garsiausiomis Europos medicinos įmonėmis ir glaudžiai su jomis bendradarbiauja, siekdami užtikrinti geriausią sveikatos priežiūrą ir paslaugas.
Mūsų vertybės
- Atsakingumas – atvirai pateikti informaciją, įžvalgas ir procesus. Sukūrus kultūrą, kurioje tiesa yra svarbiausia, darbuotojai gali atvirai ir skaidriai spręsti iškilusias problemas.
- Kokybė – siūlome aukštos kokybės sveikatos priežiūros paslaugas pasitelkdami naujoves. Taikydami naujoves siūlome saugią, veiksmingą ir optimalių rezultatų duodančią sveikatos priežiūrą.
- Pažanga – drąsios ir pažangios idėjos, kuriomis siekiama peržengti status quo. Būti smalsiems ir mesti iššūkį giliai įsišaknijusioms prielaidoms ir tradiciniams metodams. Pažanga – tai mokymasis tiek iš sėkmės, tiek iš nesėkmių, siekiant nutiesti naują kelią į priekį – visa tai su dideliu troškimu tobulėti.
- Profesionalumas – kiekvieno komandos nario kompetencija ir pastangos užtikrina geriausius rezultatus ir aukščiausią paslaugų kokybę.
- Sąžiningumas – laikytis aukščiausių profesionalumo, etikos ir asmeninės atsakomybės standartų, vertų vartotojų pasitikėjimo. Sąžiningumu grįsti santykiai padeda užmegzti ryšius tiek tarp darbuotojų, tiek tarp klientų.